مشاوره

انتشار مطالب وبلاگ تنها با درج آدرس آن بعنوان منبع مجاز می باشد. خواهسمند است بدون ذکر منبع در جای دیگری استفاده نگردد

مشاوره

انتشار مطالب وبلاگ تنها با درج آدرس آن بعنوان منبع مجاز می باشد. خواهسمند است بدون ذکر منبع در جای دیگری استفاده نگردد

شیوه های تغییر و اصلاح رفتار 4

ب): شیو ه های کاهش رفتار نامطلوب

لطفا از آدرس زیر دریافت نمایید


http://s1.picofile.com/file/7362428060/%D8%B4%DB%8C%D9%88_%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4_%D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1_%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B7%D9%84%D9%88%D8%A8.pdf.html

نظرات 5 + ارسال نظر
cRy یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://gh00r.blogfa.com

سلام استاد..با عرض احترام و خسته نباشید
بنده دانشجویی از شهر یزد هستم.. برا تکمیل پروژه نهاییم با موضوع رابطه سبکهای هویت و شیوه های فرزندپروری میان دانشجویان دانشگاه یزد، نیاز ب کلید سوالات سبکهای هویت برزونسکی دارم.. من از مقیاس 64سوالی این پرسشنامه استفاده کردم و متاسفانه ب هرجا ایمیل زدم یا تماس گرفتم و تمام کتابخانه های یزد مقیاس سال 1889 که 40سوالی هست رو دارن... استاد راهنمای اینجانب اصرار دارن حتما این سبک جدید رو کار کنم.. استاد می تونین بهم کمک کنین؟.. آخه بهم گفتن فقط کتابخونه دانشگاه شهید بهشتی داره و من برام مکقدور نیست بتونم بیام تهران یا کسی رو بفرستم... دنیا دنیا ممنونتون میشم اگه جوابمو بدین...
یا علی.

سلام دوست گرامی
بهترین منبع برای کمک به شما سایت آزمون یار می باشد، در صورت تمایل با ایمیل این سایت تماس بگیرید:

azmonyar@gmail.com

در ضمن تا جایی که من میدونم در ایران فقط همون 40 سوالی کار شده و بنده نیز همون رو استفاده نموده ام.

نرگش سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

با سلام من لیسانس روانشناسی هستم سال ۸۵ فارغ التحصیل شدم و بعد از اون به دلایلی از این حوزه دور افتادم و مشغول به کار هم جایی نشدم از امسال قراره به عنوان مشاور در دبستان غیر انتفایی پسرانه مشغول به کار بشم می خواستم اطلاعاتم رو به روز کنم چون مقدار زیادی از انها رو فراموش کردم . چه تست های هوشی - استعداد یابی و......برای این سنین مناسب هستند و کلا مشاور دبستان چی کار باید بکند من هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه ندارم خوشحال می شم راهنماییم کنید لطفا راهنمایی هاتون رو برام ایمیل کنید
با تشر

دوست عزیز برایتان ایمیل میزنم

ابدالی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

خداوند برای هر چیزی که اجازه اتفاق افتادنش را می دهددلیلی دارد ...ممکن است ما هرگز نتوانیم حکمتش را درک کنیم اماباید به خواست و اراده او اعتماد کنیم.

کاملا با شما موافقم جناب آقای ابدالی، بسیار ممنون

ابدالی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ


به دل خود مراجعه کنید و نسبت به تمام کسانی که در گذشته از دست

آنها ناراحت شده اید احساس محبت نمایید. هر جا ناراحت شدید اقدام به

بخشش و عفو نمایید. عفو و گذشت پایه بیداری معنوی است.

JOKER شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://nosmoke.blogfa.com/

salam aghaye karimi
khub hastin???
nemidunestam shomam web darin
kheyli dusetun darim ma bache ha albatte moalem ma nashodida
webetun kheyli ziba bud

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد