مشاوره

انتشار مطالب وبلاگ تنها با درج آدرس آن بعنوان منبع مجاز می باشد. خواهسمند است بدون ذکر منبع در جای دیگری استفاده نگردد

مشاوره

انتشار مطالب وبلاگ تنها با درج آدرس آن بعنوان منبع مجاز می باشد. خواهسمند است بدون ذکر منبع در جای دیگری استفاده نگردد

موی او دل را به دار سینه بست


نیمه شعبان، میلاد امام زمان(عج)، عید منتظران حق مبارکباد

باز امشب دل به سویی دیگر است 

دل به سوی شهر و کویی دیگر است 

می رود تا روی بامی پر زند 

می رود تا اشکها را سرزند 

می رود با عاشقان زاری کند 

بیدلان رادر وفا یاری کند 

می رود تا آه دلها بشنود 

می رود تا جام غمها سر کشد 

می رود تا همنشین غم شود 

می رود تا همدم ماتم شود 

می رود در کوی او جانش دهد 

می رود از دست ایمانش دهد 

کوی آنی کاو به دلها حاکم است 

هم ظهور و هم نهان دائم است 

کوی آنی کاو دلش سنگ است سنگ 

او که بهر وی دلم تنگ است تنگ 

آه!  آن دلبر چرا خونریز شد؟ 

آه! از دردش دلم خونخیز شد  

آه! قلبم از غم هجرش شکست  

موی او دل را به دار سینه بست!

 

دلبرم رسم وفاداری همین ؟ 

رسم دلداری و بیماری همین ؟ 

رسم معشوقی مگر اینست؟ هان! 

عاشقان را کشته خود گردی نهان! 

بنگر این دل را که چون غمگین شده  

از فزونی غمت سنگین شده 

از فراقت دردها در دل نهان 

لحظه ای روی آی و پیش من بمان 

جان من آی و ببین درد دلم 

آی و بین درمانده و پا در گلم 

دست من گیر و بکش بیرون از آن 

تا کنم سجده رهت هردم زجان 

 

وقت آن شد تا که گیری مرکبی 

سوی من رانی به خلوت یک شبی 

سوی من آیی مرا خندان کنی  

از کفم دین و دل و ایمان کنی 

سوی من آیی و جامم در دهی 

سوی من آیی به عشقم سر نهی 

سوی من آیی و قلبم نشکنی  

جرعه ای می در دل و جان افکنی 

مست گردانی مرا مجنون کنی  

غیر خود از دل همه بیرون کنی 

سویم آیی نا که گیری دست من 

شاخکی چینی ز باغ مست من 

شاخی از گلهای رقصان در جنون 

شاخی از دلهای گریان غرق خون 

تا ببینی رنگ قلب مرده ام 

تا بدانی من چسان سر برده ام 

 

نه غلط گفتم تو پیش من نیا 

تا نبیند چشم بد روی ترا 

تو نرنجان پای خود از رنج راه 

من خود آیم پیش تو هر صبحگاه 

تو نیا تا من خود آیم سوی تو 

من خود آیم تا ببوسم روی تو 

هر کجا باشی در آیم پیش تو 

هر کرا باشی گزینم کیش تو 

                لیک یکدم کن مدارا ای مها 

                 تا نماند پرده ای در بین ما

نظرات 4 + ارسال نظر
ابدالی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ق.ظ http://moshavereh90.blogfa.com/

ماه رمضان بر شما مبارک

............................................
باز امشب حق صدایم کرده است
وارد مهمانسرایم کرده است
با همه نقصی که در من بوده است
باز هم او دعوتم بنموده است
میهمانی شد شروع ای عاشقان
نور حق کرده طلوع ای عاشقان
باز مولا سفره داری می کند
دعوت از عبد فراری می کند

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام آقای کریمی
آقای مصطفوی از همکلاسهایم بود ولی الان از ایشان نشانی ندارم ایمیل مرا به ایشان بدهید اگر علاقه مند بودند با هم مرتبط باشیم . اب نجفی

سلام، متاسفانه ارتباطی با ایشان ندارم ولی ازدوستان تقاضا میکنم در صورت امکان کمک نمایند

موفق و موید باشید

mahtab سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

باسلام خدمت استاد محترمجناب آقای دکتر کریمی
لطفا در حد مقدور مطالبی(هرچه بیشتر بهتر)درباره ی ابزارهای تحصیلی وشغلی ارسال فرماییدچون باتوجه به محدودیت زمانی باید پاور وارایه بدم
باتشکر فراوان

mahtab سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

باسلام خدمت استاد محترم
برای قبولی در کنکور ارشد سراسری دانشکاه تبریز یا ارومیه رشته مدیریت اموزشی وبرنامه ریزی درسی چند لازم است ؟واگر کارشناسی رادر یکی از دانشگاههای تهران فارغ التحصیل شوید سهمیه ای برای ارشد هست
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد